BUTIK PUNČKE ZA PUNČKE, spletna trgovina s punčkami in dodatki

Moj račun
  info.puncke@gmail.com   05 39 555 90

Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB1 in ZVPot-1), s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.

Spletno trgovino Butik Punče za punčke upravlja podjetje PUNČKE ZA PUNČKE, punčke in dodatki po spletu, Suzana Vičič, s.p. (skrajšana firma PUNČKE ZA PUNČKE, Suzana Vičič, s. p.).

DOSTOPNOST INFORMACIJ

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

1. identiteto podjetja (ime in sedež podjetja)

2. kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta,telefon)

3. bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami)

4. dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani naj bi bil dostopen v razumljivem roku)

5. pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)

6. vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo davke in stroške prevoza. Vse cene so izražene v EUR.

7. način plačila in dostave

8. pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci

NAČIN PLAČILA

 V spletni trgovini Butik Punčke za punčke vam omogočamo naslednje načine plačila:

 - z gotovino po povzetju

- z gotovino ob osebnem prevzemu le po vnaprejšnjem dogovoru

- po predračunu

Do prejetega plačila ostajajo izdelki v lasti ponudnika. Pri plačilu po predračunu blago odpošljemo šele, ko prejmemo sredstva na TRR. 

CENE

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Cene so brez DDV (nismo zavezanci za DDV). Poštnina ni vključena na prikazu cene pri izdelkih in se obračuna na koncu nakupa. Pri artiklih, ki niso na zalogi, je cena zgolj informativne narave, o točnejših informacijah o roku dobave in predvideni ceni bodo kupci, ki jih izdelek zanima, obveščeni po e-pošti. Za natančne informacije nas kontaktirajte preko e-pošte. Pridržujemo si pravico do napak pri vnosu cen in opisov.

FOTOGRAFIJE in OPISI

Fotografije izdelkov v spletni trgovini so v večini od proizvajalcev, nekatere pa lastne izdelave in so avtorsko zaščitene. Fotografij ni dovoljeno kopirati in uporabljati brez dovoljenja podjetja. Opisi izdelkov so avtorsko delo, in jih ni dovoljeno kopirati. Pridržujemo si pravico do napak pri vnosu.

POSTOPEK NAKUPA Z OBVEZNOSTJO PLAČILA - opis tehničnih postopkov za sklenitev pogodbe

ZAČETEK NAKUPA

Izberite željeni izdelek in kliknite na gumb »v košarico«. Na ta način izberite vse željene izdelke.

Ko ste z izbiranjem končali, se premaknete na gumb »Košarica« zgoraj v desnem kotu. Vsebino košarice si ogledate s klikom na zelen gumb »Na blagajno«. V košarici se vidi izbrane izdelke, morebiten popust in ceno, desno spodaj pa je vsota vseh izdelkov brez popusta, posebej je prikazan prihranek ter na koncu znesek za plačilo. Stroški poštnine še niso prikazani in bodo pri nadaljevanju nakupa.
Sedaj ste na zavihku »1.blagajna«, kjer si lahko premislite in določenega izdelka ne kupite - v tem primeru kliknite na X pri izdelku pod "odstrani" in izdelek bo odstanjen iz košarice. Če želite izprazniti celotno košarico, kliknite na gumb »Izprazni košarico«. Sistem vas bo vprašal, ali želite izprazniti košarico. Izberite "da" in košarica se bo izpraznila.
V kolikor želite izbrane izdelke kupiti, kliknite na gumb »nadaljuj z naročilom«. Sedaj dobite okence za vnos vaših podatkov.
* Če ste že registrirani v sistemu - če ste že kdaj kupovali pri nas, že imate svoj uporabniški račun in geslo.
V polje "Uporabniško ime" vnesite svoj elektronski naslov in geslo in kliknite rdeči gumb "Prijava" na dnu ekrana.
V primeru, da ste vnesli napačno geslo ali elektronski naslov, boste dobili naslednji odgovor »Opozorilo: Napačno uporabniško ime ali geslo!«. Nič hudega.

Kliknite na »Ste pozabili geslo?« Odpre se vam okence za vnos elektronskega naslova, na katerega želite prejeti novo geslo. Vnesite vaš elektronski naslov in kliknite »Pošlji« in nato okence zaprite s klikom na gumb »Zapri«. Sistem je oblikoval novo geslo in vam ga poslal na vpisani elektronski naslov. O tem ne boste dobili nobenega obvestila. Še vedno ste v zavihku "2. Prijava uporabnika" in sistem vas bo počakal za vnos novega gesla.

Preverite svojo elektronsko pošto – na vpisani e-mail ste prejeli novo geslo. Novo geslo skopirajte in ga prilepite oz. vnesite v polje »Geslo« ter kliknite na rdeč gumb »Prijava«.  Sistem vas je sedaj pripeljal na zavihek »3. Dostava in plačilo«.
Na ekranu se izpišejo vaši podatki - Ime, priimek, naslov, telefonska številka.

Pod vašimi podatki je gumb »Naslov za dostavo se razlikuje od zgornjega«, s klikom nanj se vam odpre novo okence za vnos naslova, na katerega želite, da vam dostavimo paket v primeru, da se ta razlikuje od vašega že vpisanega naslova.
Pod naslovom sledijo izbrani izdelki s ceno, davkom, morebitnimi popusti in prihrankom, stroški poštnine in skupni znesek za plačilo, ki ga bo potrebno poravnati.

Lahko izberete dostavo s Pošto Slovenije ali osebni prevzem.

V nadaljevanju se odločite za način plačila. Izbiro potrdite s klikom na pikico pred besedilom – po povzetju, po predračunu, ali ob osebnem prevzemu.

V polje »Kupon« se vnese besedilo kupona v primeru, da bi imeli določene akcije. Gumb lahko preskočite in nadaljujete do okenca »Sporočilo«. Tukaj nam lahko napišete karkoli, če se mudi z dostavo, postavite vprašanje, ali so oblekice prav določeni punčki, karkoli.

Preden kliknete na gumb »Potrdi naročilo«, dobro preglejte vse postavke.

Po potrditvi naročila vas bo trgovina še enkrat opozorila, da boste zaključili NAKUP Z OBVEZNOSTJO PLAČILA in vas prosila, da ponovno preverite vpisane podatke. Če boste kliknili "Prekliči", se boste vrnili na prejšnji ekran in lahko vse še enkrat preverili ter nato izpraznili košarico ali nadaljevali postopek.
S klikom na gumb »Potrdi naročilo« se boste premaknili na zavihek »4. Zaključek«, na ekran se bo izpisalo vaše naročilo z vsemi podatki. Če ste izbrali »Predračun«, se izpišejo tudi podatki o TRR za plačilo. Kopijo naročila (in predračun v primeru plačila po predračunu) dobite tudi na vaš elektronski naslov. Nakup ste zaključili.
Ko prejmemo naročilo, gre v spletni trgovini skozi različne statuse - prejeto, v obdelavi, odposlano. O vsakem od teh statusov prejmete elektronsko sporočilo, tako boste prejeli 3 elektronska sporočila. 

*Če kupujete prvič - registracija novega uporabnika in prvi nakup

Izberete željene izdelke in jih dodaste v košarico. Izberete gumb "Blagajna" in na ekran dobite prikazano vaše naročilo. Spodaj desno kliknite na gumb "Nadaljuj z naročilom".

Sistem vas pripelje na zavihek "2. Registracija in prijava". Brez registracije ni mogoče opraviti nakupa. Kliknite na drugi zavihek v tem ekranu "Kupujete prvič? Fizična oseba", če kupujete kot fizična oseba, če ste podjetje, pa na tretji zavihek za podjetja. Vnesite podatke ime, priimek, naslov, telefonska številka. Polja označena z zvezdico je potrebno obvezno izpolniti. Pred prijavo je potrebno prebrati Splošne pogoje poslovanja in navedbo glede varstva osebnih podatkov.

S kljukico na dnu ekrana pred besedilom "Seznanjen sem s splošnimi pogoji in seznanjen sem z varstvom osebnih podatkov" potrjujete, da ste prebrali Splošne pogoje poslovanja in pogoje o varstvu osebnih podatkov, in da se z njimi strinjate. Brez te kljukice prijava v sistem ni mogoča. Sistem je zabeležil datum in uro, kdaj ste podali to izjavo.  Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Po registraciji obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa.

Po potrditvi boste na vaš elektronski naslov dobili uporabniško ime (ki je enako naslovu vaše elektronske pošte) in geslo.

Oboje boste uporabljali v prihodnjih nakupih. V trenutnem nakupu tega ni potrebno vnašati.

Sedaj ste na zavihku »3. Dostava in plačilo«, tu izberete način dostave in plačila.

Na ekranu se izpišejo vaši podatki - Ime, priimek, naslov, telefonska številka.

Pod vašimi podatki je gumb »Naslov za dostavo se razlikuje od zgornjega«, s klikom nanj se vam odpre novo okence za vnos naslova, na katerega želite, da vam dostavimo paket v primeru, da se ta razlikuje od vašega že vpisanega naslova.

Pod naslovom sledijo izbrani izdelki s ceno, davkom, morebitnimi popusti in prihrankom, stroški poštnine in skupni znesek za plačilo, ki ga bo potrebno poravnati.

Izberite način dostave s klikom na krogec pred Pošto Slovenije ali osebni prevzem.

V nadaljevanju se odločite za način plačila. Izbiro potrdite s klikom na pikico pred besedilom – po povzetju, po predračunu, ali ob osebnem prevzemu. 

Sledi polje »Kupon«, v katerega se vnese besedilo kupona v primeru, da bi imeli določene akcije. Gumb lahko preskočite in nadaljujete do okenca »Sporočilo«. Tukaj nam lahko napišete karkoli, če se mudi z dostavo, postavite vprašanje, ali pa okence pustite prazno.

Preden kliknete na gumb »Potrdi naročilo«, dobro preglejte vse postavke.

Po potrditvi naročila vas bo trgovina še enkrat opozorila, da boste zaključili NAKUP Z OBVEZNOSTJO PLAČILA in vas prosila, da ponovno preverite vpisane podatke. Če boste kliknili "Prekliči", se boste vrnili na prejšnji ekran in lahko vse še enkrat preverili ter nato izpraznili košarico ali nadaljevali postopek. 
Ko se vam pojavi obvestilo, da morate potrditi seznanitev s splošnimi pogoji in varstvom osebnih podatkov, obkljukajte OK, okence se bo zaprlo, in nato boste lahko potrdili naročilo s klikom na gumb "Potrdili naročilo". 
  
Sedaj ste na zavihku  »4. Zaključek«, na ekran se bo izpisalo vaše naročilo z vsemi podatki. Če ste izbrali »Predračun«, se izpišejo tudi podatki o TRR za plačilo.
Pri prvem naročilu dobite na vaš elektronski naslov sporočilo s povezavo za potrditev nakupa. S klikom na to povezavo se vam odpre vaše naročilo, ki ga potrdite in postopek ste zaključili. Prosimo, preverite, če se sporočilo ni slučajno razpporedilo med neželjeno pošto ali promocije. Takoj po potrditvi boste na vaš elektronski naslov prejeli kopijo naročila (in predračun v primeru plačila po predračunu). 

Ko prejmemo naročilo, gre v spletni trgovini skozi različne statuse - prejeto, v obdelavi, odposlano. O vsakem od teh statusov prejmete elektronsko sporočilo, tako boste prejeli 3 elektronska sporočila. 

BLAGO ODPOSLANO

Zavezujemo se, da bomo v obljubljenem roku blago odposlali in vas o tem obvestili po elektronski pošti. Naročilo lahko še vedno prekličete pred prejetim obvestilom o poslani pošiljki po elektronski pošti na info.puncke@gmail.com. 

Oddano elektronsko naročilo oz. sklenjena pogodba o nakupu je shranjena na sedežu podjetja. Na zahtevo potrošnika, le-ta kopijo naročila prejme na elektronski naslov oz. na fizični naslov, ki je naveden v naročilu. Zahteva se lahko poda na naš elektronski naslov info.puncke@gmail.com ali pisno na sedež podjetja.

Pogodbo  je mogoče skleniti samo v slovenskem jeziku.

PAKIRANJE IN DOSTAVA

Punčke so s strani proizvajalcev različno pakirane in prepotujejo dolgo pot. Zaželjeno je, da pride izdelek k vam v čimbolj nedotaknjeni škatli, vendar pa poškodovana ali zmečkana škatla ni vzrok za reklamacijo, če je izdelek nepoškodovan. Pošta takih reklamacij ne priznava. V izogib navedenemu pošiljke zaščitimo še z dodatno kartonsko škatlo, pri čemer uporabljamo reciklirano kartonsko embalažo, ki morda ni najlepša na pogled, je pa najcenješa in najbolj učinkovita. 

Strošek poštnine ni vključen v ceni. Poštnino plača kupec. Rok za dostavo naročenih izdelkov je 5 do 10 dni ob delovnikih. Če izdelek nujno potrebujete, nam to lahko sporočite in če bo le mogoče, ga bomo odposlali takoj. 

PRAVICA DO VRAČILA IZDELKOV

V primeru, da z izdelkom niste zadovoljni, imate skladno z določili 134. člena Zakona o varstvu potrošnikov (ZvPot-1) pravico, da v štirinajstih (14) dneh od prevzema blaga podjetju sporočiti, da odstopate od pogodbe. Obvestilo o odstopu lahko predložite na obrazcu, ki je priloga k novemu Pravilniku o obrazcih v zvezi z uveljavljanjem pravice do odstopa od pogodbe, sklenjene na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov  ali podate nedvoumno izjavo, iz katere izhaja potrošnikova volja za odstop od pogodbe. V tem primeru podjetje nemudoma potrdi prejem obvestila o odstopu od pogodbe na trajnem nosilcu podatkov.Obrazec oz izjavo pošljite na kontaktni elektronski naslov info.puncke@gmail.com, ne da bi vam bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. Potrošnik v zvezi z odstopom od pogodbe krije samo stroške vračila blaga ali digitalne vsebine, ki je dobavljena na materialnem nosilcu podatkov, razen če te stroške krije podjetje ali če podjetje predhodno ne seznani potrošnika, da ga bremeni ta strošek. Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v nepoškodovani originalni embalaži. Če se je zaradi potrošnikovega ravnanja vrednost blaga zmanjšala, potrošnik za to odgovarja Ponudnik ni dolžan sprejeti pošiljk z odkupnino ali pošiljk, ki ne ustrezajo ponudnikovim splošnim pogojem poslovanja

Naslov za vračilo blaga prodajalcu: Punčke za punčke, Suzana Vičič, s. p., Oševljek 1 e, 5292 RENČE. Izdelek, s katerim niste bili zadovoljni, vam lahko zamenjamo ali vrnemo kupnino. Za vračilo kupnine nam sporočite številko vašega osebnega računa. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo!

STVARNE NAPAKE

Kdaj je napaka stvarna?

Kadar:

- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
- artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
- je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Kako se preverja primernost artikla?
Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.
Kako se stvarno napako uveljavi?
Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov. VELJAVNO ZA NAKUPE DO VKLJUČNO 26.1.2023
Reklamacijo iz naslova stvarne napake pa lahko potrošnik uveljavlja za vsak kupljeni izdelek (kar pomeni, da lahko potrošnik zaradi napake na izdelku, za katerega ni bila dana garancija, uveljavlja pravice iz stvarne napake, enako pa se lahko odloči tudi v primeru, če ne želi uveljavljati garancije za izdelek, za katerega je bila dana garancija).
Iz naslova stvarne napake lahko potrošnik napako na izdelku reklamira pri prodajalcu, in sicer v dveh mesecih od odkritja stvarne napake (za napake, ki se na izdelku pokažejo po dveh letih od prevzema, pa prodajalec ne odgovarja več), ter po lastni izbiri zahteva odpravo napake ali vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako ali zamenjavo blaga ali vračilo plačanega zneska. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, mora podjetje čimprej, najkasneje pa v roku osmih dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če o napaki obstaja spor, mora podjetje v enakem roku podati potrošniku pisen odgovor.
Po 26.1.2023

Po novem potrošnik lahko od prodajalca najprej zahteva popravilo ali zamenjavo blaga z novim in brezhibnim (izbira je, razen v določenih primerih, na strani potrošnika). Šele če prodajalec tega ne izpolni, potrošnik lahko zahteva sorazmerno znižanje ali vračilo celotne kupnine (torej odstopil od pogodbe).

V primeru neskladnosti blaga, ki se pokaže v manj kot tridesetih dneh po njegovi dobavi, ima potrošnik t. i. pravico do zavrnitve – v tem času lahko odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo kupnine, ne da bi moral predhodno zahtevati popravilo blaga ali njegovo zamenjavo.

ZVPot-1 v dobro potrošnika podaljšuje obdobje, v katerem velja zakonska domneva, da je neskladnost blaga obstajala že v času dobave, in sicer s sedaj veljavnih 6 mesecev na 1 leto. Znotraj tega obdobja je dokazno breme na prodajalcu, ki mora dokazovati, da očitane napake ob dobavi blaga ni bilo. 

KOMUNIKACIJA

Z uporabnikom sme ponudnik stopiti v stik preko sredstev komunikacij na daljavo, razen če temu prvi izrecno nasprotuje.

ODVEZA ODGOVORNOSTI

Ponudnik se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, njihov rok dobave in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega artikla. V primeru, da je kupec izdelek že vplačal, pa ga ni mogoče več dostaviti, ker je razprodan, bomo kupcu ponudili drugi izdelek ali vračilo denarja.

PRITOŽBE IN SPORI

Naše podjetje spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščati o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

REŠEVANJE SPOROV

Morebitni spori med strankami, ki so v kakršnikoli povezavi z spletno trgovino, se rešujejo sporazumno,
v nasprotnem primeru se stranke dogovorijo, da bo spor reševalo pristojno sodišče v Ljubljani.
Možnost izvensodnega reševanja potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. PUNČKE ZA PUNČKE, punčke in dodatki po spletu, Suzana Vičič, s.p.    , ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na tej povezavi https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL
VARSTVO POTROŠNIKOV

Pri prodaji spoštujemo Zakon o varstvu potrošnikov, ki ga dobite na tej povezavi https://www.uradni-list.si/glasilo-uradni-list-rs/vsebina/2004-01-4288?sop=2004-01-4288, za nakupe po 26.1.2023 pa velja nov Zakon https://www.uradni-list.si/glasilo-uradni-list-rs/vsebina/2022-01-3083?sop=2022-01-3083.
Prav tako poslujemo v skladu z zakonom o elektronskem poslovanju na trgu - povezava https://www.uradni-list.si/glasilo-uradni-list-rs/vsebina/2009-01-4180?sop=2009-01-4180.  

REKLAMACIJE

V primeru, da je prišlo do poškodbe paketa med transportom, ga takoj reklamirajte pri poštarju in nas o reklamaciji obvestite na info.puncke@gmail.com. V primeru, da ste prejeli napačen izdelek ali izdelek z napako, vam ga bomo zamenjali ali vrnili denar. Stroški pošiljanja so v tem primeru na naši strani. 

VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

Podjetje Punčke za punčke, Suzana Vičič, s. p. se zavezuje, da bodo vsi podatki, ki nam jih boste zaupali, varovani v skladu z Zakonom o varovanju osebnih podatkov in ne bodo posredovani tretjim osebam ali na katerikoli drug način zlorabljeni. Na željo kupca bomo podatke uporabili za pošiljanje sporočil o novostih v trgovini.   

PODATKI NA SPLETNIH STRANEH

Pridružujemo si pravico do vsebinskih in drugih sprememb tako splošnih pogojev kot tudi pogojev naše spletne trgovine. Napake so možne in zanje ne prevzemamo nikakršne odgovornosti.